ZebraForum

Onafhankelijk forum voor al je vragen over standaard zebravinken
Het is momenteel 28 Mrt 2024 17:32

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 09 Okt 2003 14:53 
Offline
Site Admin

Geregistreerd: 08 Okt 2003 21:25
Berichten: 7740
Woonplaats: Veenendaal
Wij willen een ieder die zich hier aanmeldt als lid oproepen zoveel mogelijk zijn eigen naam als gebruikersnaam te gebruiken, dat is wel zo netjes, want dan weet je ook tegen wie je praat.

Dus liever geen 'nicks' of andere fantasie en/of bijnamen gebruiken, bedankt.


Omhoog
 Profiel  
Reageer met citaat  
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Jul 2004 11:03 
Offline
Site Admin

Geregistreerd: 08 Okt 2003 21:25
Berichten: 7740
Woonplaats: Veenendaal
Deze tekst komt in beeld als je je wilt registreren op deze site, voor de duidelijkheid plaats ik die nog even, voor het geval er in de toekomst vragen over zijn... :roll:

Citaat:
De beheerders en moderators van dit forum zullen proberen ongewenst materiaal zo snel mogelijk te verwijderen van de site. Het is echter onmogelijk om ieder bericht te controleren. Door in te stemmen met de voorwaarden erken je dat alle berichten op dit forum de meningen en gezichtspunten van de gebruikers zijn en niet van de beheerders, moderators of webmaster (behalve bij de berichten die door deze mensen geplaatst zijn). Het beheer kan niet aansprakelijk gesteld worden voor de inhoud van berichten van gebruikers.

Je geeft verder aan dat je geen kwetsende, obsene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, sexueel-georienteerde berichten plaatst. Verder die je je te houden aan de van toepassing zijnde wetten en regels. Als je je niet houdt aan deze voorwaarden of aanwijzingen van het beheer niet volgt kan je meteen en permanent gebanned worden en zal eventueel je service provider op de hoogte worden gesteld van je gedrag. Het IP adres van je computer wordt bij ieder bericht opgeslagen om het beheer van de site te vereenvoudigen. Verder bewaard het systeem cookies op jouw computer. Deze cookies bevatten geen van de gebruikers informatie die in het profiel opgegeven wordt. Door deze voorwaarden te accepteren stem je er in toe dat bovenstaande gegevens bijgehouden worden. Deze informatie zal niet bekend worden gemaakt aan derden zonder jouw toestemming. Het beheer van de site is niet aansprakelijk voor hack pogingen die het gevolg zijn van het eventueel bekend worden van deze informatie.

Het beheer van de site heeft het recht alle berichten te verwijderen, bewerken, verplaatsen en hebben het recht onderwerpen en forums te sluiten op het moment dat zij dit passend vinden. Het email adres dat je opgeeft wordt alleen gebrukt voor het bevestigen van je account en wachtwoord en voor het verzenden van een nieuw wachtwoord als je je wachtwoord vergeet.




Ik stem toe met de voorwaarden



Ik ben het niet eens met de voorwaarden


Dus elk forumlid die hier kan posten is het eens met deze voorwaarden.

_________________
Mijn site: http://www.freewebs.com/hansweerdhof/


Omhoog
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: 21 Aug 2011 19:28 
Offline
Site Admin

Geregistreerd: 08 Okt 2003 21:25
Berichten: 7740
Woonplaats: Veenendaal
HansvdWeerdhof schreef:
Wij willen een ieder die zich hier aanmeldt als lid oproepen zoveel mogelijk zijn eigen naam als gebruikersnaam te gebruiken, dat is wel zo netjes, want dan weet je ook tegen wie je praat.

Dus liever geen 'nicks' of andere fantasie en/of bijnamen gebruiken, bedankt.


Om veel werk te vermijden pas ik deze regel even aan.

Als er leden zich aanmelden met een zich voor mij herkenbare nicknaam dan kijk ik even of zij een Nederlands e-mail adres hebben.
Is dat het geval dan schakel ik ze vrij.
Willen deze nieuwe leden alleen lezen dan laat ik het verder zo.

Echter als zij frequente schrijver willen worden dan zullen zij hun nicknaam moeten aanpassen volgens de aangegeven regels (echte voornaam, achternaam of voor en achternaam)

Eén keer in de zoveel tijd ga ik wel de ledenlijst opschonen, alle leden met nul berichten die niet of nauwelijks recent in hebben gelogd die verwijder ik dan weer als lid.

Hou er wel rekening mee dat ik per dag zo'n 15-25 aanmeldingen als lid binnenkrijg, waarvan 99,9% spammers, de meeste nicknamen die teveel fantasie hebben die wis ik meteen zonder te kijken of dat misschien toch wel een lid is met goede bedoelingen, ik kan niet elke aanmelding apart gaan onderzoeken of daar mischien wel en oprecht persoon achter zit. Graag begrip hiervoor.
Als een aanmelding als lid er niet doorkomt dan kun je me altijd even mailen, dan zorg ik wel dat het goed komt.

_________________
Mijn site: http://www.freewebs.com/hansweerdhof/


Omhoog
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: 03 Feb 2012 11:10 
Offline
Site Admin

Geregistreerd: 08 Okt 2003 21:25
Berichten: 7740
Woonplaats: Veenendaal
Elke dag krijg ik tussen de 10 en 40 aanvragen voor registraties op dit forum binnen, het merendeel is spammer.

Nogmaals de regels:
Ik wil dat je je eigen naam gebruikt, je voornaam, je achternaam, of beide. En dus ook geen valse namen, schuilnamen of fantasie namen.
Is de door jouw gebruikte naam niet herkenbaar als zodanig dan word je account door mij niet geactiveerd en kun je dus geen berichten plaatsen en ook niet zien of er nieuwe berichten zijn.
Bij twijfel bekijk ik het gebruikte e-mail adres, komt mij dit ook niet erg betrouwbaar over dan ook weer: geen registratie.

De redenen hiervoor zijn duidelijk lijkt mij:
1. Spammers zitten we niet op te wachten.
2. mensen die vanachter schuilnamen opereren krijgen vaak geen antwoord op hun vragen, andere forumleden negeren dergelijke schuilnaamleden veelal.
3. dat komt doordat dergelijke schuilnaamleden zich vaak al heel snel gaan misdragen richting anderen, met ruzies als gevolg, waarbij het lid dat schrijft onder zijn echte naam niet weet met wie hij te maken heeft, dat vind ik ongewenst.

Kortom: iedereen mag hier lid worden, maar wel graag onder je echte naam aanmelden.

_________________
Mijn site: http://www.freewebs.com/hansweerdhof/


Omhoog
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: 23 Jun 2013 21:09 
Offline
Site Admin

Geregistreerd: 08 Okt 2003 21:25
Berichten: 7740
Woonplaats: Veenendaal
De instellingen van dit forum zijn m.i.v. heden gewijzigd.
Alleen geregistreerde forumleden kunnen nog berichten lezen op het forum.
Als je niet geregistreerd bent als lid dan kun je buiten het forumgedeelte "FAQ's en forumregels" niets meer lezen op het forum.
Als je wel een geregistreerd lid bent en toch niet op het forum kunt komen dan ben je niet ingelogd.

Dus vanaf heden is het zo dat je je moet aanmelden/registreren als lid om te kunnen lezen en je moet ook ingelogd zijn.

_________________
Mijn site: http://www.freewebs.com/hansweerdhof/


Omhoog
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: 23 Jun 2013 22:03 
Offline

Geregistreerd: 27 Mrt 2004 21:32
Berichten: 866
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht
Wijs besluit.


Omhoog
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: 04 Jul 2013 11:36 
Offline
Site Admin

Geregistreerd: 08 Okt 2003 21:25
Berichten: 7740
Woonplaats: Veenendaal
De laatste tijd loopt het aantal aanmeldregistraties, althans pogingen daartoe, de spuigaten uit.
Meer dan 50 per dag is heel gewoon, merendeel spam adressen en onzin forum namen.
Wat wel hinderlijk is dat er één spammer continu echte voornamen aan het gebruiken is, vooral Engelse vrouwennamen, die wis ik op het moment ook allemaal zonder te controleren, heb er geen tijd voor om dat allemaal na te gaan kijken.
Dus als je een dergelijke naam hebt (alleen een voornaam met een Engelse achtergrond) en ik registreer je niet dan even een e-mail sturen, dan kijk ik het nog even na.

_________________
Mijn site: http://www.freewebs.com/hansweerdhof/


Omhoog
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: 04 Jul 2013 14:23 
Offline

Geregistreerd: 06 Apr 2004 7:31
Berichten: 1116
Woonplaats: Onstwedde, Groningen
Dat wordt steeds erger Hans.. op mijn website kan je een referentie achterlaten, dagelijks worden er gemiddeld 60 geweigerd omdat ze niet door de controle komen..

En ook hier meest Engelse namen en tekst met links, zou er daar nou nooit eens een lampje gaan branden? ..uit gaan mag trouwens ook.. :D

Gr Tom


Omhoog
 Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
Je mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
Je mag je berichten niet wijzigen in dit forum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit forum

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertaald door phpBBservice.nl.